Bijdragen aan de verbetering of het herstel van het gezinsproces en de onderlinge balans van gezinsleden, binnen gezinnen die te maken hebben met een ernstig of langdurig ziek kind, ten gevolge van een ongeval, chronische of levensbedreigende ziekte.

DE LIEVELINGSTANTE
Jeweetwel; Die lievelingstante. Die je altijd buiten opwacht en uitzwaait wanneer je komt logeren. Bij wie de keuken ruikt naar het lekkerste eten. Die de leukste speelplekken heeft. En bij wie je net iets langer opblijft dan normaal. Bij wie je alle zorgen voor even vergeet. Bij wie je kunt lachen, en kunt huilen. Jeweetwe; Die tante!

Iedereen is Tante Lenie

Iedereen kan een lievelingstante zijn. Tante Lenie is kleurrijk. En is naast lievelingstante ook nog goochelaar, clown, pianist, ballonvouwer, koetsier, schilder, ijsboer, elektricien, fotograaf, filmmaker, danslerares en taartenbakker. Er zijn duizend-en-een creatieve manieren waarop je kunt steunen. Tante Lenie ondersteunt de ontplooiing van talenten. Sterker nog, we dagen je uit. En moedigen je aan. Laat zien waar je goed in bent.

Doneer je talent!
Doneer je talent
Ook jij bent een Verwentante
Tante Lenie ondersteunt talent. We dagen je uit. En moedigen je aan. Laat zien waar je goed in bent. Doneer je talent! Zo help je op jouw eigen manier om onze gezinnen een gezinsweek te geven.

Doneer je talent
laat zien waar je goed in bent

"Ook zelf hebben we gewoon een hoop lol. Dat zorgt voor de nodige napret op de kazerne."

Brandweer, Mook
Contact informatie

Stichting Tante Lenie
Bargapark 65