Bijdragen aan de verbetering of het herstel van het gezinsproces en de onderlinge balans van gezinsleden, binnen gezinnen die te maken hebben met een ernstig of langdurig ziek kind, ten gevolge van een ongeval, chronische of levensbedreigende ziekte.

De Goede Benen Tour - 2018

Op zondag 9 september vindt de vijfde editie plaats van de 'Goede Benen tour'. Deze wielertocht wordt georganiseerd voor het goede doel Stichting Tante Lenie, in samenwerking met IJssalon Clevers. Stichting Tante Lenie is een stichting die gezinnen met een langdurig of ernstig ziek kind een gezinsweek aanbiedt om zo de dagelijkse zorgen even te vergeten. De ernstige of langdurige ziekte van een kind heeft een enorme impact op het hele gezin. Daarom betekent een gezinsweek voor veel van deze gezinnen een ommekeer.
Uitnodiging benefietdiner Da Giorgio 18 juni 2018

Uitnodiging Heerlijk culinair genieten van een drie gangen menu met een bijpassend glas wijn in een fijne ambiance en tegelijkertijd een goed doel steunen? Wie wil dit nu niet? Dat kan op maandag 18 juni 2018 bij Trattoria Da Giorgio Brugstraat 1 in Gennep. Vanaf 18.30 uur bent u van harte welkom, het diner begint om 19.00 uur. De kosten bedragen € 60,00 p.p./all-inn.   De gehele opbrengst komt ten goede aan Stichting Tante Lenie!!! Chef-kok Giorgio organiseert samen met ons dit benefietdiner ondersteunt door zijn personeel, bijj Trattoria Da Giorgio.
Cartridge inzamelactie

Om onze gezinsweken mogelijk te maken is Stichting Tante Lenie, op initiatief van een van onze gezinnen die in het verleden met ons mee zijn geweest, een inzamelactie gestart van oude cartridges! Als u van uw oude cartridges af wil, denk aan ons en stuur ze naar Stichting Tante Lenie toe. Wij zorgen dat ze op de juiste plek terechtkomen en daarmee helpt u ons doel te verwezelijken!

Culinair genieten!

Heerlijk culinair genieten van een drie gangen menu met een bijpassend glas wijn in een fijne ambiance en tegelijkertijd een goed doel steunen? Wie wil dit nu niet? Dat kan op maandag 12 juni 2017 bij Trattoria Da Giorgio Brugstraat 1 in Gennep. Vanaf 18.30 uur bent u van harte welkom, het diner begint om 19.00 uur. De kosten bedragen € 50,00 p.p./all-inn. De gehele opbrengst komt ten goede aan Stichting Tante Lenie!!! Chef-kok Giorgio organiseert samen met ons dit benefietdiner ondersteunt door zijn personeel.
Rondje Nederland

Na een aantal weken bellen, mailen en praten denken we toch dat ons idee serieus kans van slagen heeft. Voor 150 euro per persoon denken we drie overnachtingen, 4 maaltijden, 4 lunches, pechhulp voor onderweg en drank voor onderweg te kunnen regelen. De route zou geen probleem moeten zijn. Als we 50 wielrenners kunnen vinden die per persoon 250 euro betalen voor deze verzorgde toertocht door Nederland, dan hebben we alle kosten betaald en halen we minimaal €5.000,- op voor Stichting Tante Lenie. Geen wedstrijd, maar als groep!
Wecycle-cheque voor Tante Lenie

Wecycle-cheque voor Tante Lenie Gennep deed het eerste kwartaal van 2016 mee met de Wecycle-inleveractie voor afgedankte elektrische apparaten en spaarlampen. Inwoners konden bij het inleveren van apparaten bij de Milieustraat online inchecken. Zo spaarden ze punten voor het goede doel stichting Tante Lenie. Door onze inwoners, eindigde Tante Lenie landelijk op de 14e plek. Daarmee wint het goede doel een van de 25 cheques van 1.000 euro!  Zorgen even aan de kant Burgemeester en ambassadeur van Tante Lenie Peter de Koning is blij met het resultaat.
Contact informatie

Stichting Tante Lenie
Bargapark 65
5854 HD, Nieuw-Bergen